hirdetés
hirdetés
hirdetés

Plazma Média - kreatívigazgató érkezett

Kreatívigazgatói pozíciót hozott létre a Plazma Média. Az április 1-jével kinevezett új vezető 15 évet töltött el különböző televízióknál. Új munkahelyén az arculat, a műsorok vizuális és tartalmi megoldásaiért és megújításáért felel.
hirdetés
A Plazma Média kreatívigazgatója Kalmár Attila, aki a vizuális és tőzsdei tanulmányok után az elektronikus médiában töltött el 15 évet. Rendezéssel és látványtervezéssel foglalkozott az MTV, TV2 és az RTL Klub különböző produkcióinál. A Plazma Médiához az RTL Klubtól érkezett, ahol alvállalkozóként reality-műsorokat rendezett. Külsős beszállítóként készített reklámfilmeket - az Agárdi Pálinkafőzde és ingatlanberuházók szpotjait -, foglakozott animációval és webbel. Egy interaktív mobiltartalom megoldással 2005-ben elnyerte a NYFA New Media Work Shop díjat.

A Plazma Média hálózata márciustól újabb helyszínekkel bővült: A Savoya Parkban 12 darab, míg a Csepel Plaza-ban 14 darab 106 centiméter képátlójú plazmatelevíziót, egyben reklámhordozót helyeztek ki.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás