hirdetés
hirdetés

PMX - az egészséges életmódról

2005-10-06
Az egészséges termékek gyártóinak elsősorban a nőket érdemes megszólítaniuk hirdetéseikkel, a GfK és a Szonda Ipsos közös adatbázisa szerint ugyanis főként a gyengébb nem tagjai vásárolnak aktívan ilyen termékeket.
A GfK és a Szonda Ipsos közös adatbázisa, a Product Media Index (PMX) első féléves adatai szerint vásárláskor elsőssorban a nők részesítik előnyben az egészséges termékeket, de szívesen vásárolnak ilyet a magasabb státuszcsoportba tartozók, a legalább középfokú végzettséggel rendelkezők, illetve a 30 évesnél idősebbek is.

A PMX adatai szerint az egészséges életmód iránti érdeklődés megmutatkozik a lapolvasási szokásokban és a szabadidő eltöltésének módjában is: az egészségükkel törődők az ilyen témákat feldolgozó - egészségmegőrzéssel foglalkozó, gasztronómiai, női életmód- és fitneszlapok - magazinok rendszeres olvasói, ugyanakkor az átlagosnál intenzívebben, legalább heti rendszerességgel sportolnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés