hirdetés
hirdetés
hirdetés

PMX - az egészséges életmódról

Az egészséges termékek gyártóinak elsősorban a nőket érdemes megszólítaniuk hirdetéseikkel, a GfK és a Szonda Ipsos közös adatbázisa szerint ugyanis főként a gyengébb nem tagjai vásárolnak aktívan ilyen termékeket.
hirdetés
A GfK és a Szonda Ipsos közös adatbázisa, a Product Media Index (PMX) első féléves adatai szerint vásárláskor elsőssorban a nők részesítik előnyben az egészséges termékeket, de szívesen vásárolnak ilyet a magasabb státuszcsoportba tartozók, a legalább középfokú végzettséggel rendelkezők, illetve a 30 évesnél idősebbek is.

A PMX adatai szerint az egészséges életmód iránti érdeklődés megmutatkozik a lapolvasási szokásokban és a szabadidő eltöltésének módjában is: az egészségükkel törődők az ilyen témákat feldolgozó - egészségmegőrzéssel foglalkozó, gasztronómiai, női életmód- és fitneszlapok - magazinok rendszeres olvasói, ugyanakkor az átlagosnál intenzívebben, legalább heti rendszerességgel sportolnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés