hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-díj is lesz jövőre Cannes-ban

A pr is a díjazott kategóriák közé kerül 2009-től a Cannes Lions reklámfesztiválon. Eközben nincsen magyar díjazott sem a London International Awardson, sem a kisebb európai fesztiválok mezőnyét egyben összemérő The Cupon.
hirdetés

Pr-kategóriában is osztanak oroszlánokat Cannes-ban a jövő évtől kezdve – jelentették be a Cannes Lions reklámfesztivál szervezői.

A közlemény szerint a munkákat stratégia, kreativitás, eredetiség, végrehajtás és eredmények szempontjából vizsgálják majd. A díjakat első ízben jövőre a fesztivál hétfői napján, a Direct és a Promo kategória díjaival együtt adják el. A nevezési információk 2009 januárjának végétől lesznek elérhetők.

A 2009-es zsűrit Lord Tim bell, a Chime Communications elnöke, a Saatchi & Saatchi korábbi nemzetközi elnöke vezeti majd.

Két európai fesztivál magyar díj nélkül

A héten eközben két európai reklámfesztivál is eredményt hirdetett, magyar munkák azonban nem szerepelnek sem a London International Awards, sem az Adfest, az ADC*E és a Golden Drum legjobbjait együtt összemérő The Cup díjazottjai között.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés