hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-es partner az Öko-Pannonnál

A közbeszerzéses kreatívtender után meghívásos úton választott pr-ügynökséget az Öko-Pannon. Az első sajtóeseményt is megtartották.
hirdetés

Meghívásos versenyeztetésen választott pr-ügynökséget az Öko-Pannon Nonprofit Kft. „Az újrahasznosítással mindenki nyer” fősorú kampánysorozatához.

A három induló közül a Premier Kommunikációs Irodát bízta meg a feladatok teljesítésével a nonprofit cég, az iskolásoknak szóló eseményeket pedig a Noguchi Porter Novelli szervezi.

A kampányhoz kapcsolódó első sajtóeseményt már meg is szervezték a VAM Design Szemétvilág ÖKO-Design Fesztivál keretén belül. A rendezvényen egy nyerőgép és egy szelektív gyűjtőedény között kifeszített szalagot vágtak el, valamint leleplezték a zöld kampány citylight-poszterét.

A kampánynak nemcsak pr-, hanem kreatívrésze is van, erre az Öko-Pannon még januárban tenderen választotta ki a Bell & Partnerst. A népszerűsítés március közepéig fut majd több tévé- és rádiócsatornán, valamint közterületen és a nyomtatott sajtóban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés