hirdetés
hirdetés

Pr-igazgatót igazolt a Magyar Telekom

2011-02-01

Az E.ON Csoport németországi központjából érkezett a Magyar Telekom újonnan létrehozott pr-igazgatóságának élére Kovács Ildikó.

Február elsejével Kovács Ildikót nevezte ki a Magyar Telekom a vállalat pr-igazgatójának. A 41 éves szakember az újonnan létrehozott társasági pr-igazgatóság vezetőjeként a külső és belső kommunikációs tevékenységet irányítja.
A budapesti Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett szakember több mint 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció, a márkamenedzsment és a társadalmi felelősségvállalás terén. 1998-tól az Intercom marketing- és kommunikációs igazgatója volt, majd 2004-től az E.ON Hungária kommunikációs és márkamenedzsment-vezetője lett. 2008-tól a mostani kinevezéséig az E.ON Csoport németországi központjában, a cég nemzetközi vállalati kommunikáció szakterületén belül vállalati márka-igazgatóként dolgozott.
A Magyar Telekomnál az elmúlt fél évben nem volt külön, a pr-kommunikációs feladatokra dedikált szervezeti egység, miután májusban, Varga Mihály kommunikációs igazgató távozásával megszűnt a csoport-kommunikációs igazgatóság. Feladatainak egy része akkor a integrált marketingkommunikációs ágazathoz, és annak vezetőjéhez, Liptay Gabriellához került. Mint azt a Magyar Telekom pr-menedzsere a Kreatív Online-nak elmondta, a pr-igazgatóság nem a korábbi csoport-kommunikációs igazgatóság újjáélesztése, hanem egy más feladatokat ellátó, más felépítésű szervezeti egység.

Február elsejével Kovács Ildikót nevezte ki a Magyar Telekom a vállalat pr-igazgatójának. A 41 éves szakember az újonnan létrehozott társasági pr-igazgatóság vezetőjeként a külső és belső kommunikációs tevékenységet irányítja.

A budapesti Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett szakember több mint 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció, a márkamenedzsment és a társadalmi felelősségvállalás terén.

Kovács Ildikó1998-tól az Intercom marketing- és kommunikációs igazgatója volt, majd 2004-től az E.ON Hungária kommunikációs és márkamenedzsment-vezetője lett. 2008-tól a mostani kinevezéséig az E.ON Csoport németországi központjában, a cég nemzetközi vállalati kommunikáció szakterületén belül vállalati márka-igazgatóként dolgozott.

A Magyar Telekomnál az elmúlt fél évben nem volt külön, a pr-kommunikációs feladatokra dedikált szervezeti egység, miután májusban, Varga Mihály kommunikációs igazgató távozásával megszűnt a csoport-kommunikációs igazgatóság. Feladatainak egy része akkor a integrált marketingkommunikációs ágazathoz, és annak vezetőjéhez, Liptay Gabriellához került. Mint azt a Magyar Telekom pr-menedzsere a Kreatív Online-nak elmondta, a pr-igazgatóság nem a korábbi csoport-kommunikációs igazgatóság újjáélesztése, hanem egy más feladatokat ellátó, más felépítésű szervezeti egység.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés