hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-igazgatót igazolt a Magyar Telekom

Az E.ON Csoport németországi központjából érkezett a Magyar Telekom újonnan létrehozott pr-igazgatóságának élére Kovács Ildikó.

hirdetés
Február elsejével Kovács Ildikót nevezte ki a Magyar Telekom a vállalat pr-igazgatójának. A 41 éves szakember az újonnan létrehozott társasági pr-igazgatóság vezetőjeként a külső és belső kommunikációs tevékenységet irányítja.
A budapesti Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett szakember több mint 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció, a márkamenedzsment és a társadalmi felelősségvállalás terén. 1998-tól az Intercom marketing- és kommunikációs igazgatója volt, majd 2004-től az E.ON Hungária kommunikációs és márkamenedzsment-vezetője lett. 2008-tól a mostani kinevezéséig az E.ON Csoport németországi központjában, a cég nemzetközi vállalati kommunikáció szakterületén belül vállalati márka-igazgatóként dolgozott.
A Magyar Telekomnál az elmúlt fél évben nem volt külön, a pr-kommunikációs feladatokra dedikált szervezeti egység, miután májusban, Varga Mihály kommunikációs igazgató távozásával megszűnt a csoport-kommunikációs igazgatóság. Feladatainak egy része akkor a integrált marketingkommunikációs ágazathoz, és annak vezetőjéhez, Liptay Gabriellához került. Mint azt a Magyar Telekom pr-menedzsere a Kreatív Online-nak elmondta, a pr-igazgatóság nem a korábbi csoport-kommunikációs igazgatóság újjáélesztése, hanem egy más feladatokat ellátó, más felépítésű szervezeti egység.

Február elsejével Kovács Ildikót nevezte ki a Magyar Telekom a vállalat pr-igazgatójának. A 41 éves szakember az újonnan létrehozott társasági pr-igazgatóság vezetőjeként a külső és belső kommunikációs tevékenységet irányítja.

A budapesti Corvinus Egyetemen közgazdászként végzett szakember több mint 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció, a márkamenedzsment és a társadalmi felelősségvállalás terén.

Kovács Ildikó1998-tól az Intercom marketing- és kommunikációs igazgatója volt, majd 2004-től az E.ON Hungária kommunikációs és márkamenedzsment-vezetője lett. 2008-tól a mostani kinevezéséig az E.ON Csoport németországi központjában, a cég nemzetközi vállalati kommunikáció szakterületén belül vállalati márka-igazgatóként dolgozott.

A Magyar Telekomnál az elmúlt fél évben nem volt külön, a pr-kommunikációs feladatokra dedikált szervezeti egység, miután májusban, Varga Mihály kommunikációs igazgató távozásával megszűnt a csoport-kommunikációs igazgatóság. Feladatainak egy része akkor a integrált marketingkommunikációs ágazathoz, és annak vezetőjéhez, Liptay Gabriellához került. Mint azt a Magyar Telekom pr-menedzsere a Kreatív Online-nak elmondta, a pr-igazgatóság nem a korábbi csoport-kommunikációs igazgatóság újjáélesztése, hanem egy más feladatokat ellátó, más felépítésű szervezeti egység.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás