hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-témájú szakdolgozatokkal lehet pályázni

A diplomavédésen kívül pályázaton is részt vehetnek a public relations témakörben írt szakdolgozatok, ugyanis a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) pályázatot írt ki „Az év pr-szakdolgozata” címmel.

hirdetés

Az MPRSZ azzal a céllal hirdette meg az „Az év pr-szakdolgozata” című pályázatot, hogy a kommunikáció vagy pr-szakos hallgatók számára bemutatkozási lehetőséget biztosítson a szakmában, emellett pedig azt is szeretnék, ha a pályázat ösztönözné a diplomamunkák szakmai minőségének javulását is.

A pályázatot két kategóriában hirdették meg: az egyikben az év nappali/levelezős képzésének, a másikban pedig az év szakirányú továbbképzésének pr-szakdolgozatát keresi a szakmai szövetség.

Az MPRSZ pályázatán azok vehetnek részt, akik idén védik meg szakdolgozatukat public relations témakörben, illetve, akik a public relations valamely szakterületét - CSR, hírnév-menedzsment, kockázatkezelés, válságkezelés, kríziskommunikáció, issue management - dolgozták fel diplomamunkájukban.

A benevezett szakdolgozatokat a MPRSZ bíráló bizottsága, a szakterület szakemberei fogják elbírálni. A legjobbnak ítélt dolgozatokat a szövetség a honlapján megjelenteti, és szerzőik számára díjmentesen teljes jogú tagságot biztosít a szövetségben egy éves időtartamra.

A legkiválóbb szakdolgozat írója elnyeri a MPRSZ „Legfigyelemreméltóbb pályakezdő” elismerő díját.

A szövetség lehetőséget nyújt a bizalmas minősítésű szakdolgozatok pályáztatására is, a pályázónak ebben az esetben biztosítania kell egy nyilatkozatot a titkosítást kérő fél részéről, hogy a bíráló bizottság elolvashatja a szakdolgozatát.

A leadási határidő május 15-e.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés