hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-ügynökséggel dolgozik Superbrands

A Superbrands Magyarország nem írt ki tendert a kommunikációs feladatokra, hanem felkérés útján bízta meg a Sensationt a pr-feladatokra. Az ügynökség felel a MagyarBrands program pr-ügyeiért is.

hirdetés

A márkaértékelési és – díjazási rendszerrel foglalkozó Superbrands hazai képviselője pr-ügynökség segítségével erősíti kommunikációját a jövőben. Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója elmondta, a cég nem írt ki tendert, hanem a benyújtott kommunikációs tervek értékelését követően kérte fel a Sensation Pr-t az együttműködésre.

A közös munka már a nyáron elkezdődött, a továbbiakban a Sensation Pr feladata a Superbrands teljes körű kommunikációja, beleértve az idén elindított MagyarBrands program kommunikációját is, melynek fővédnöke Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes.

A kiemelkedő magyar márkák minősítésére létrejött programhoz kapcsolódó november 4-i MagyarBrands szeminárium kommunikációját is az ügynökség végzi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés