hirdetés
hirdetés

PrintXBudavár - bemutatta az idei superbrandeket

2007-12-10
Kiválasztották a PrintXBudavár szervezésében zajló Superbrands 2007 program vezető márkáit. A szervezők megbízásából idén a GfK Hungária átfogó fogyasztói kutatást készített a márkatudatosság felmérésére, a programot pedig kampány kísérte.
A VAM Design Centerben egy CSR-event formájában bemutatták az idei év superbrandjeit, valamint a magazin formátumban, százezer példányban megjelenő Superbrands kiadványt.

A Superbrands által megbízott bíráló bizottság az idén is több ezer márka közül választotta ki a 400 díjazott márkát.

Idén először a GfK Hungária átfogó fogyasztói kutatást is készített, melyben a Superbrands 2007 programban résztvevő márkákat vizsgálta a nem-superbrands versenytársakkal összehasonlítva. Az 1000 fős, országos, reprezentatív mintán lefolytatott kutatás a márkák relatív vonzerejét, erősségét, a vásárlói hajlandóságot és márkaszimpátiát is vizsgálta.

Mint megtudtuk, az eredményeket jövő év elején hozzák nyilvánosságra.

A programot idén közterületi eszközökön, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelenő kampány is kísérte, melyet házon belül készített a PrintXBudavár.

Mint arról már korábban beszámoltunk, a Superbrands program logóhasználatra vonatkozó szabályzata nemzetközileg módosult: a titulust elnyert márkák tulajdonosainak ezentúl fizetniük kell azért, hogy kommunikációs anyagaikon feltüntethessék a Superbrands logót.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés