hirdetés
hirdetés

Superbrands - csúcstalálkozót szervez

2005-06-15
A Superbrands Magyarország egy szemináriumon mutatja be a Superbrands minősítés felhasználásának kommunikációs lehetőségeit.
A tavaly indult program hazai képviselői, a PrintXBudavár és a Sanoma, valamint a projekt pr-ügynöksége, az Edge Communications június 22-én több szupermárka tulajdonosának bevonásával csúcstalálkozót szervez. A szeminárium célja, hogy a márkatulajdonosok nemzetközi és hazai példák segítségével megismerjék, milyen kommunikációs lehetőségek rejlenek a Superbrand státusz elnyerésében.

A Superbrands Szeminárium 2005 elnevezésű eseményen előadást tart többek között Stephen Cheliotis, a Superbrands angliai marketingigazgatója és Serényi János, a McCann Erickson ügyvezető igazgatója, aki a Superbrands Szakértői Bizottság magyarországi elnöke is egyben. Az előadásokat követő panelbeszélgetésen Mong Attila, a Manager Magazin főszerkesztője vezetésével a Mol, az OTP Bank, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra, a Magyar Turizmus és a Hungexpo kommunikációs vezetői azt vitatják meg, hogyan válhat egy magyarországi szupermárka nemzetközivé.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés