hirdetés
hirdetés
hirdetés

PrintXBudavár - bemutatta az idei superbrandeket

Kiválasztották a PrintXBudavár szervezésében zajló Superbrands 2007 program vezető márkáit. A szervezők megbízásából idén a GfK Hungária átfogó fogyasztói kutatást készített a márkatudatosság felmérésére, a programot pedig kampány kísérte.
hirdetés
A VAM Design Centerben egy CSR-event formájában bemutatták az idei év superbrandjeit, valamint a magazin formátumban, százezer példányban megjelenő Superbrands kiadványt.

A Superbrands által megbízott bíráló bizottság az idén is több ezer márka közül választotta ki a 400 díjazott márkát.

Idén először a GfK Hungária átfogó fogyasztói kutatást is készített, melyben a Superbrands 2007 programban résztvevő márkákat vizsgálta a nem-superbrands versenytársakkal összehasonlítva. Az 1000 fős, országos, reprezentatív mintán lefolytatott kutatás a márkák relatív vonzerejét, erősségét, a vásárlói hajlandóságot és márkaszimpátiát is vizsgálta.

Mint megtudtuk, az eredményeket jövő év elején hozzák nyilvánosságra.

A programot idén közterületi eszközökön, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelenő kampány is kísérte, melyet házon belül készített a PrintXBudavár.

Mint arról már korábban beszámoltunk, a Superbrands program logóhasználatra vonatkozó szabályzata nemzetközileg módosult: a titulust elnyert márkák tulajdonosainak ezentúl fizetniük kell azért, hogy kommunikációs anyagaikon feltüntethessék a Superbrands logót.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés