hirdetés
hirdetés
hirdetés

Promo Direkt - irodaszert karácsonyra

A vállalatok nem túl kreatívak a karácsonyi céges ajándékok tekintetében: a Promo Direkt piackutató felmérése szerint a legtöbben irodaszereket küldenek a partnereknek.
hirdetés
A Promo Direkt az elmúlt évekhez hasonlóan idén is készítette kutatást a karácsonyi reklámajándékokról. Az adatok szerint továbbra is domináns a hagyományos ajándékok skálája: a cégek 39 százaléka ajándékoz valamiféle irodaszert vagy írószert. A válaszokból kiderült az is, hogy nőtt, ezzel 26 százalék az italok, borok aránya. Ettől jóval alacsonyabb a divatcikkek, trikók, baseball sapkák és sporteszközök népszerűsége. A Promo Direkt felmérése szerint a tavalyihoz hasonlóan az idén is mind többen keresnek egyéni, exkluzív ajándékokat, a termékek kiválasztásánál pedig a praktikusság, az ár és a minőség után az egyedség a legfontosabb kritérium, de számít az emblémázhatóság és az újdonság is.

Az ajándékok ára az olcsóbb csecsebecsétől a több tízezer forintos luxuscikkekig terjed. A válaszadó cégek 19 százaléka vásárolt tavaly százezer forint alatt, 47 százalékuk pedig 100-500 ezer forint közötti összeget költött ilyen célra.

A Promo Direkt telemarketinges kutatásában 1300 olyan cégvezetőt kérdeztek meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés