hirdetés
hirdetés
hirdetés

Promo Direkt - mi lesz a fa alatt?

Irodaszer és ital - a Promo Direkt felmérése szerint idén is ezekkel ajándékozzák meg leggyakrabban partnereiket a multik karácsonykor.
hirdetés
A multik közel fele vásárol karácsonykor nagyobb tételben reklámajándékot, az ajándékozók több mint harminc százaléka félmillió forint fölött költ - derül ki a Promo Direkt piackutató felméréséből, amely elmúlt évekhez hasonlóan idén is felmérte a karácsonyi reklámajándék-piac trendjeit. Az adatok szerint továbbra is domináns a hagyományos ajándékok skálája: a cégek 27 százaléka ajándékoz valamilyen irodaszert vagy írószert, nyomtatványokat, vagy naptárakat. A Promo Direkt felmérése szerint, 26 százalék az italok, borok aránya, ettől jóval alacsonyabb a divatcikkek, trikók, baseball sapkák és sporteszközök népszerűsége. A válaszokból az is kiderült, hogy a tavalyihoz hasonlóan az idén is mind többen keresnek egyéni, exkluzív ajándékokat, a termékek kiválasztásánál pedig a praktikusság, az ár és a minőség után az egyedség a legfontosabb kritérium. A felmérés szerint idén kétszer annyian említették az emblémázhatóságot és az újdonságot.
Az ajándékok ára az olcsóbb csecsebecsétől a több tízezer forintos luxuscikkekig terjed. A rendelési összeget tekintve szinte ugyanaz az arány, mint tavaly vagy tavalyelőtt: a válaszadó cégek közül százezer forint alatt 22 százalékuk költ, 100-500 ezer között pedig 48 százalékuk. A válaszadók 18 százaléka félmillió és egymillió forint között ajándékoz, további tíz százalék pedig egy-három millió közötti összeget költ ilyen célra.
A Promo Direkt telemarketinges kutatásában idén 3700 cégvezetőt kérdeztek meg, ebből 2400 adott érdemi választ.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés