hirdetés
hirdetés

Promócióra szabott zene az Adidas-boltokban

2008-11-17
Más zene szól azokban az Adidas boltokban, ahol a retró-promóció zajlik, a 80 évek zenéiből készült összeállítást a sportszergyártó és a Mood Media közösen válogatta. Az érzékszervi marketinggel foglalkozó ügynökség közben egy új ruházati ügyfelet is szerzett.

Az Adidas havonta változó kirakati és fókusztémájának novemberi középpontjában az Adidas Originals kollekció áll, amely a márka utcai használatra tervezett termékkategóriája. A retró stílusú ruházat célcsoportja elsődlegesen a 15-25 éves korosztály. Az Adidas úgy döntött, hogy a promóció ideje alatt, november 3-tól a hónap végéig speciálisan összeállított zenét sugároz az üzleteiben. Az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét cserélték le abban a 16 üzletben, ahol a promóció zajlik. A 80-as évek zenéiből összeállított mixet a Mood Media és az Adidas közösen válogatta.

Az ügynökség új ügyfelei közé lépett egy másik ruházati cég, a Konkurencia fehérnemű. A 12 bolttal rendelkező hálózat három legnagyobb területű üzletében – a Camponában, a Mammutban és a Westendben - az audiorendszer kivitelezésével és a háttérzenei szolgáltatással a Mood Mediát bízták meg. A 16-45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, melyet a november-decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés