Promócióra szabott zene az Adidas-boltokban
Az Adidas havonta változó kirakati és fókusztémájának novemberi középpontjában az Adidas Originals kollekció áll, amely a márka utcai használatra tervezett termékkategóriája. A retró stílusú ruházat célcsoportja elsődlegesen a 15-25 éves korosztály. Az Adidas úgy döntött, hogy a promóció ideje alatt, november 3-tól a hónap végéig speciálisan összeállított zenét sugároz az üzleteiben. Az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét cserélték le abban a 16 üzletben, ahol a promóció zajlik. A 80-as évek zenéiből összeállított mixet a Mood Media és az Adidas közösen válogatta.
Az ügynökség új ügyfelei közé lépett egy másik ruházati cég, a Konkurencia fehérnemű. A 12 bolttal rendelkező hálózat három legnagyobb területű üzletében – a Camponában, a Mammutban és a Westendben - az audiorendszer kivitelezésével és a háttérzenei szolgáltatással a Mood Mediát bízták meg. A 16-45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, melyet a november-decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.