hirdetés
hirdetés
hirdetés

Quo vadis magyar internet?

Avagy merre tart ez a Janus-arcú internetes világ manapság? Erről szólt az Internet Hungary konferencia Siófokon. A részleteket az alábbi cikkben találja. Görgessen lefele!

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Azt gondolom, a téma rohadt érdekes. Hogyhát tényleg, merre is tart az internet. Pláne, ha magyar.

Ehhez képest van itt ez a “cikk” a siófoki konferenciáról. Tessék nekem megmondani, hogy ez micsoda? Most komolyan. Ez a tudósítás lényegében miről is tudósít?
Merthogy se füle, se farka, az egyszer biztos. (Jelzem: részletesebben írni egy rendezvényről nem a tudósításfetisiszta kollégák, hanem az olvasók, mi több a műfaj
(tudósítás) kedvéért kell.)

Ebben a szövegnek látszó valamiben, ugye, felvillannak másoktól lejegyzett/summázott gondolatok, minden kontextus, összefüggésrendszer nélkül, úgy összehányva, hogy
azt öröm olvasni (Csupor Erik három általános igazsága az e-kereskedelem adatfelhasználásáról csodaszép).

De akkor most mi ez? Mit tudunk meg ebből az írásból? Hova is tart az internet? (Hogyne, a magyar.)

Az egész szösszenet azokra az értelmetlen előadásjegyzetekre emlékeztet, amiket az ember jobb híján a stréber, ám ostoba csoporttársától kért el, aki mindig ott
gubbasztott a történeti földrajz előadásokon, és össze-vissza irkált, persze, ész nélkül, mert fogalma se volt, mi a lényeges, mi a lényegtelen – vizsga előtt
persze elkértük a papírjait, és mindenki csak hümmögött meg vakarta a fejét, nem is sejtettük, mi a tökről szóltak a jegyzetei. (Nem bulizni kellett volna menni, hanem
személyesen beülni, jegyzetelni. Utólag okos mindenki.)

Aztán lehet, hogy ezért a bűntényért nem is a szenior tudósítócsapat volt a felelős, hanem a konferencia maga. Mondjuk, Román Balázs 10 képből álló fotósorozata,
főszerepben a saját telefonjának kijelzőjével, árulkodóan pazar munka.

Egy fokkal nyilván izgalmasabb elfoglaltság lehetett, mint a padtársával amőbázni két ásítás között. Vagy nem.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés