radiocafé 98.6 - győzött a Busman
2006-09-05
Eredményt hirdetett a radiocafé 98.6 azon a versenyen, amelyet a Golden Drum (GD) nemzetközi reklámversenyhez kapcsolódóan írtak ki korábban.
A pályázatra - amelyet a rádión kívül a Puma és a GD hazai képviselője, a Próbakő Kommunikáció írt ki - Afrika-témában nevezhettek az érdeklődők rádiós szpotokat és rádióreklám-forgatókönyveket.
Gosztonyi Csaba, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója elmondta: a felhívásra 45 nevezés érkezett, amelyből 17 került shortlistre. A hangzóanyagok közül Batki Zsolt Busman című szpotját találta a legjobbnak a zsűri, így a nyertes rádióreklám részt vehet a portorozsi nemzetközi megmérettetésen. A szpot különlegessége, hogy helyi, Afrikában felvett hang. Batki Zsolt a GD díszvendége is lesz.
A nyertes több éves rádióspiaci tapasztalattal rendelkezik: részt vett a Danubius Rádió reggeli műsorának, a Cappuccino elindításában, és műsorvezetőként is dolgozott a csatornánál. Jelenleg az online kommunikációs tanácsadással foglalkozó MCG Digital ügyvezetője, és tíz éve oktat rádiós újságírást az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetében.
A scriptek közül Balázs Kornél Noé Bárkája című munkája győzött. A radiocafé 98.6 stábja a győztes forgatókönyvből szpotot készít majd, amely a rádió reklámblokkjaiban hallható majd. A versenyre érkezett nevezéseket Gosztonyi Csaba, Urbán Szabolcs, a radiocafé98.6 kreatívigazgatója, Gál László, a rádió újonnan kinevezett helyettes kreatívvezetője, Gellért Emese, a Grey vezető kreatívigazgatója és Fiers Gábor, a rádió főszerkesztője értékelte.
A Próbakő Kommunikáció a verseny sikerén felbuzdulva elhatározta, hogy időről-időre - az Afrika-versenyhez hasonló - tematikus feladatokat adnak majd a hallgatóknak a Reklámvilág magazinműsorban a rádióreklámok népszerűsítésére.