hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ráharapott a rendőrség a bluetooth-ra

A szervezők mellett a rendőrség is igénybe vette a bluetooth-on keresztül mobilos üzeneteket sugárzó Landmedia szolgáltatását az idei Szigeten. A cég emellett a Red Bull Air Race-en, a Kapcsolat-koncerten és egy klubos országos promóciós turnén is célba vehette a mobilokat.
hirdetés

Promóciós üzenetek mellett biztonsági információkat is kaptak az idei Sziget azon látogatói, akik mobiljukon bekapcsolt bluetooth-funkcióval sétáltak be a fesztivál területére. A szervezők és az óbudai önkormányzat mellett ugyanis a rendőrség is csatlakozott a bluetooth-os üzenetküldéssel foglalkozó Landmedia megrendelőihöz, a bűncselekmények megnövekedett esélyére figyelmeztetve. A rendőrség üzenete több mint 7000 látogatóhoz jutott el.

A Sziget alatt több mint 50 ezer egyedi készüléket regisztrált a Landmedia rendszere, amelyek közül több mint 14 500-an fogadtak el tartalmakat az azt felajánló rendszertől. (A bluetooth-os üzeneteknél a telefonok előbb rákérdeznek, akarja-e a felhasználó fogadni a neki célzott szöveges, képes, videós vagy hangtartalmat, így a Nemzeti Hírközlési Hatóság szerint az így küldött reklámüzenet nem minősül kéretlennek.)

A Landmedia a közelmúltban dolgozhatott a Red Bull Air Race-en (3696 egyedi elérést begyűjtve) és a T-Mobile Kapcsolat-koncertjén, utóbbin négy óra alatt a több mint 95 ezer felismert telefon közül 15 ezret értek el. A cég rendszerét folyamatos megbízásokra is használják: a Bacardi & Coke csaknem egy éves „Az összeolvadás éjszakája” nevű hétvégi programsorozata során a bluetooth-os klublátogatók 60-80 százaléka részt vesz a több körös, nyereményekkel kecsegtető promóciókban.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés