hirdetés
hirdetés

Red Bull, Presser Gábor és férfiak a célcsoport-konferencián

2008-11-06
A Discovery Species – Útmutató a fiatal férfiakhoz kutatási eredményét, jelentőségét és gyakorlati hasznát mutatja be a Discovery Networks egyik régiós vezetője az In-Store magazin „A célcsoportok újrafelosztása" elnevezésű konferenciáján. A rendezvényen előad például a Posta Direkt marketingvezetője, a TV2 és a Red Bull képviselője, de beszélgetés hangzik el Presser Gáborral és menedzserével is.

A Professional Publishing Hungary (PPH) gondozásában megjelenő In-Store november 19-én szervez konferenciát, ahol többek között arra a kérdésre keresik a választ, hogy hogyan érhetők el az egyes célcsoportok, mit kezdjünk a niche csoportokkal és megállja-e még a helyét a hagyományos célcsoport-felosztás?

A rendezvényen Beata Biernacka, a Discovery Networks közép-európai kutatási részlegének vezetője a fiatal férfiak körében végzett átfogó kutatásukról számol be, amiről korábban a Kreatív Online is írt. Mint ismert, a csatorna azért döntött a felmérés elkészítése mellett, mert pontosabb képet akart kapni a célcsoportjáról.

A fő előadók között szerepel többek között Bognár Bertalan, a Posta Direkt üzleti ügyfelek marketingvezetője, Nagy Andrea, a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatója, Keszég Attila, a Red Bull ügyvezető igazgatója és Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője Presser Gáborral és menedzserével, Zentai Györggyel beszélget.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés