hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régi partnerével dolgozik az F&F

Négy induló közül választottak médiapartnert a Tesco ruházati márkája, az F&F számára. A nyertessel már dolgoztak együtt. 

hirdetés

A kizárólag a Tesco hipermarketekben kapható ruházati márka, az F&F tenderen választotta ki médiapartnerét az idei évre. A pályázaton indult a PanMedia, az Initiative, a Starcom és a Lounge Design. A négy induló közül a PanMedia nyerte el a megbízatást, mely az év végéig érvényes.

Az F&F és a PanMedia az elmúlt két évben már dolgozott együtt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés