hirdetés
hirdetés

Újabb ügynökségi megbízás a Tescótól

2009-03-31
A kreatívügynökségi váltás után a Tesco ruházati márkái is új ügynökségi partnerrel kezdték az évet. A médiafeladatokra tenderen választottak ügynökséget.

Mint arról korábban már beszámoltunk, a Tescónál több új ügynökségi megbízás született, a Hammer után a McCann Erikson a vállalat kreatívügynöksége, a Corporate Responsibility (CR)- és a pr-feladatokat pedig a B&P CSR management és a NetAktív konzorciuma intézi.

A Tesco a ruhamárkák hirdetéseinek médiatervezését és –vásárlását idén új ügynökségre bízta, a Hammer után a Panmedia Westernre.

A tenderen kiválasztott Panmedia a határozatlan idejű együttműködést megkezdte és dolgozott az F&F és a Cherokee márkák tavaszi kampányán.

A Panmedia korábban már dolgozott a Tescónak.


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés