Újabb ügynökségi megbízás a Tescótól
2009-03-31
A kreatívügynökségi váltás után a Tesco ruházati márkái is új ügynökségi partnerrel kezdték az évet. A médiafeladatokra tenderen választottak ügynökséget.
Mint arról korábban már beszámoltunk, a Tescónál több új ügynökségi megbízás született, a Hammer után a McCann Erikson a vállalat kreatívügynöksége, a Corporate Responsibility (CR)- és a pr-feladatokat pedig a B&P CSR management és a NetAktív konzorciuma intézi.
A Tesco a ruhamárkák hirdetéseinek médiatervezését és –vásárlását idén új ügynökségre bízta, a Hammer után a Panmedia Westernre.
A tenderen kiválasztott Panmedia a határozatlan idejű együttműködést megkezdte és dolgozott az F&F és a Cherokee márkák tavaszi kampányán.
A Panmedia korábban már dolgozott a Tescónak.
(forrás:
Kreatív Online)