hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régiós megbízást kapott a NeoNoir

Egy közösségi oldal régiós pr-feladataira kapott megbízást a NeoNoir. Az ügynökség közben két másik ügyfelet is szerzett.
hirdetés

Az itthon eddig leginkább az ingyen sms-szolgáltatásáról ismert Wadja.com közösségi portált üzemeltető Wadja Media Ltd. a NeoNoir kommunikációs ügynökséget kérte fel a regionális kommunikációjának koordinálására. A tavaly ősszel alakult ügynökségnek több partnere van a külföldi országokban, így a Wadja kommunikációját is velük együtt intézi. A közösségi portál pr-ügyeit a magyaron kívül a szerb, a macedón és a boszniai piacon intézik.

A Wadja.com rendszerét éveken át fejlesztették és már magyar felhasználói is vannak. A cég szakemberi azonban csak most látták elérkezettnek az időt arra, hogy az eddig meghatározó szájmarketing helyett a Wadja koordinált kommunikációval legyen ismertebb. Céljuk az, hogy pr eszközök segítségével felhívják a figyelmet a közösségi médiában rejlő egyik lehetőségre: a „social labelingre”, vagyis a címkézésre, amelyet a Wadja szakterületének tart.

A NeoNoir és partnerügynökségei elsőként klasszikus pr munkával, és üzletfejlesztési kampányokkal támogatják a céget, a későbbiekben pedig teret kapnak majd nem hagyományos kommunikációs eszközök is.

A Wadja regionális feladatai mellett az idei év egyéb sikereket is hozott a NeoNoir számára: egyik új ügyfelük a Happybox lett és a HPS-sel közösen a LEGO országos roadshow-ján dolgoznak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés