hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rejtegetett vadaspark

Állatkert a Domestos-reklám forgatásán

A főbérlő nagyon meglepődne, ha kíváncsiskodása közben egy oroszlán bukkanna fel a lakásában, vagy a ruhásszekrényből nem várt módon albérlőjének libái totyognának elő. Ám az Unilever a legutóbbi Domestos-szpotjában mindenre talál megoldást, így csak az állati titokra nem derül fény, a padlóra azonban igen.
hirdetés
Nem könnyű dolog állatokkal forgatni, legfőképpen akkor, ha számtalan jószágot kell egy 30 másodperces szpot egy jelenetébe összezsúfolni. A dolgot nehezíti, hogy sok esetben egymás jóízű zsákmányait kell baráti módon párosítani. A gond nemcsak ez: az állatok szétszaladnak akár félelmükben is, nem törődve a rendezői instrukciókkal.

A szpot alapötletét egy Jim Carry-film adta, amelyben az állatok iránt elkötelezett idióta titkon, a zsémbes főbérlő tilalma ellenére, számtalan jószágnak biztosít otthont. A házsártos hölgy távozása után az állatok Carry adott jelére ellepik a szobát. Az új Domestos-filmben hasonló történet zajlik le, azzal a különbséggel, hogy szinte egy vadasparknyi állat veszi birtokba az étkező-hallos lakást. A filmben előbukkan egy oroszlán, egy tehén, egy láma, egy teve, egy ormányos mackó és rengeteg szárnyas, köztük egy papagáj és egy bagoly, majmok, egy strucc, pingvinek, valamint a tisztaság és a szagok provokátora, egy bűzös borz is.

Nemcsak az állatok, hanem a stáb védelme érdekében is ketreccel vették körül a díszletet, sőt oltalmazva az operatőrt és a kamerát, a ketrecen belül építettek egy állványzatot is. Az előrelátás nem volt alaptalan. Az állatok veszélyességéről felállítottak egy sorrendet, amelyben az oroszlán és a strucc előkelő helyet foglalt el. Váratlan módon azonban a tehén bizonyult a legkezelhetetlenebbnek. Bevadult, nekirontott a kameravédő állványnak, kirontott a ketrecből, és spanyol bikákat megszégyenítő módon, nyakában csüngve több idomárral a stábtagokat hajkurászta. Végül Toldi Miklós módjára az oroszlánidomár szarvánál fogva terítette le a félőrült „háziállatot”.

A feszültség mellett több humoros epizód is akadt a forgatáson hajnali kettő tájt, a zárójelenet felvételét követően. A mosogatóból kirepült mintegy harminc madarat a műteremben akrobatikus „ügyetlenséggel” hajkurászták a stáb még járóképes tagjai.

Az állatok egy jelenetbe zsúfoltan kerültek ugyan a filmbe, ám a díszletben külön vették fel őket, sokszor gondozójuk társaságában – ennek a megoldásnak a film utómunkaművésze örült kiváltképp. Infernóval ugyanis össze kellett hoznia a külön leforgatott képeket, ki kellett törölnie az állatok vezető pórázait, sok esetben a gondozókat, és emellett számtalan felesleges árnyékot is törölnie kellett, vagy éppen létrehoznia. A képeket úgy kellett összeillesztenie, hogy az állatok ne csak egymással kerüljenek valamilyen kapcsolatba, hanem a főszereplővel is. A dolgot igen nehezítette a szoba pepita padlózata.

A szpot nemzetközi csapatmunkával készült, és először külföldön debütál, de hamarosan megérkezik Magyarországra is.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés