hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető hírünk

Reklámblokkolás - terjedőben?

A hirdetésblokkoló programok egyre jobban sokkolják az online médiatulajdonosokat, akik attól tartanak, hogy ha a felhasználók nagy tömege nem látja a hirdetéseket, az ellehetetlenítheti üzleti modelljüket. Eközben különböző, a reklámblokkolást blokkoló megoldásokat próbálnak kidolgozni a fejlesztők - írja a Kreatív december-januári száma.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"Nagyjából pont nem foglalkozunk azzal, hogy hard core júzerek milyen trükkökkel operálnak"

Nem is ezekre, vagy rendszergazdák újraelosztására gondoltam. Ha már a user adblockot használ magyar filterekkel (amit ugye automatikusan frissít a FF), akkor semmiből
nem áll:
- standard banner méretű képet/swf-et tiltani (függetlenül attól, milyen szerverről jön)
- Amennyi erővel az index adservert beletették a listába, ugyanannyival a bannert tartalmazó cellát/divet is le tudják tiltani.

És itt most NEM arról beszélek, hogy a user ezeket tiltsa le, vagy egyáltalán értse, miről van szó. A filtert összeállító okosok az adblock-on keresztül az
egységsugarú user gépére is eljuttatják a friss listát, neki még kattintania sem kell.

EZÉRT felesleges a külön szerver, és értelmetlen a nyilatkozat. Persze lehet, hogy kivágtak belőle, de akkor bármilyen cikkre felesleges reagálni, mert csak valakit
megbántanánk vele, akinek a szövegét megvágták...
#
Szeretem az ennyire magvasan, ámde kellőképpen semmitmondóan megnyilatkozó kritikusokat ;) Van belőle itt nálunk az Indexnél is szép számmal.

Én is visszakérdezhetnék, hogy interjú olvasásakor nem kellene egy kicsit elgondolkodni azon, hogy hátha egy jóval hosszabban kifejtett vélemény pár relevánsnak tűnő
morzsája kerül be egy interjúba?

Valójában nyilván nem alternatíva, gyakorlati szempontból nincs is különösebb jelentősége, nem is szeretnénk ilyet csinálni, mert több gondot okozna, mint hasznot
hajtana. A blokkolásnak számos formája van, itt konkrétan arról volt szó, ami lényegében a Firefox-szal terjed: blokkolás lammereknek is szervertiltással.

Nagyjából pont nem foglalkozunk azzal, hogy hard core júzerek milyen trükkökkel operálnak, azzal meg nem tudunk igazából mit tenni, hogy furfangos rendszergazdák egyszer
leszippantják az Indexet, aztán meg disztributálják jól a tartalmat reklám nélkül a cégen belüli hálózat gépeire, pedig ez is éppen elég nagy disznóság. Kb. pont
arra van lehetőség, hogy 80-20 alapon foglalkozzunk az üggyel, ebbe a Firefox-probléma már beleesik, az összes többi meg még nem.
#
"Szabó Ákos egy más alternatívát is felvázolt: „Ha ugyanarról a szerverről küldik a hirdetéseket és a tartalmat, az a blokkolást teljesen ellehetetleníti."

Szép álom. Interjú előtt nem kéne konzultálni egy hozzáértővel?
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés