hirdetés
hirdetés

Reklámkonferencia - újabb két szervezet csatlakozott

2008-07-02
A Reklám- és Marketingkonferencia névre váltott szeptemberi egri szakmai rendezvény szervezési munkálataiban két újabb szervezet vesz részt. A Professzionális Piackutatók Társasága (PPT) és a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) csatlakozásával hatra nőtt az együttműködő szervezetek száma.
Mint arról korábban beszámoltunk, idén új néven rendezik meg a már hagyománnyá vált egri reklámkonferenciát, ráadásul már nemcsak a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felel a rendezvényért, hanem több szakmai szervezet.

Az MRSZ a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) együtt Országos Reklám- és Marketingkonferencia néven szervezi meg az eseményt, amelyhez csatlakozott az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg Fesztiválja, és szekciót vezet majd Simon Zsolt, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) elnöke is.

A szervezők most két újabb szervezet közreműködését jelentették be: a PPT a szekciókhoz egy-egy releváns kutatással kapcsolódik, Hivatal Péter, a DMSZ elnöke pedig szekciót vezet Amikor a béka gólyalábat húz – Direkt marketing 2.0 címmel.

A béka egyébként az idei rendezvény motívuma, megjelenik az arculatában és a konferencia nevében: "szakmai brekkek 2008".
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés