hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámosok reklámozzák a reklámfesztivált

A történetmesélésre épít a cannes-i reklámfesztivál kampánya. Neves szakembereket kértek fel a népszerűsítésre. 

hirdetés

Mint arról már beszámoltunk, lehet nevezni a cannes-i reklámfesztiválra, amelynek szervezői most elkészítették a június 19-e és 25-e között zajló verseny kampányát. 

Philip Thomas fesztiváligazgató szerint a legjobb reklámok mindig a történetmesélésről szólnak, ezért a verseny kampánya is erre épít "A nagyszerű történetek Cannes-ban kezdődnek" szlogennel. A történeteket maguk a reklámosok mondják el, mint Bob Greenberg, Eugene Bay, Fernando Vega Olmos, Marcello Serpa, Stéphane Xiberras, Nick Brien, Prasoon Joshi, Armin Jochum és Tom Beckman. A videókat megnézheti itt

A kampány print- és filmelemekkel a következő hetekben indul.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés