hirdetés
hirdetés
hirdetés

Videós tartalomra készülhet Vona Gábor

A Jobbik volt vezetője Vlog Influence Kft. néven alapított reklámos céget. Instagramos videóiban már utalgat egy ideje valami videós tartalomra és augusztusi indulásra.

hirdetés

A 24.hu írta meg, hogy Vona Gábor, a Jobbik egykori, a választások után a politikától egyelőre legalábbis látszólag visszavonult elnöke 3 milliós törzstőkével reklámcéget alapított. Vona a cég ügyvezetője és tulajdonosa is.

A Vlog Influence Kft. fő tevékenységi köre a médiareklám készítése, de a július 17-én, Szolnokon bejegyzett cég hírügynökségi, reklámügynökségi tevékenységgel, pr-rel és kommunikációval, illetve piac- és közvélemény-kutatással, üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadással is tervez foglalkozni az Optenben fellelhető adatok szerint, azaz elég sok irányba elindulhat.

Mindenesetre Vona Gábor pár napja kitette az Instagramjára, hogy augusztus 8-án elindul egy projektje, ami feltehetően videós tartalom lesz, annak előkészületeiről korábbi posztjaiban is utalt már, a 21-es márkanévhez kapcsolódóan. A legutóbbi teaserben "Az egy fecske is csinál tavaszt" szlogen szerepel. 

Fotó: Hvg.hu

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés