hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekord a Hipnózison

Több mint másfélszeresére növekedett idén a tavaly is szép nevezésszámot produkáló Hipnózis, a Kreatív több mint tíz éve meghirdetett reklámversenye. A legtöbb munkával megint a DDB indul.

hirdetés

Minden idők legnagyobb nevezésszáma érkezett a Kreatív idén már több mint tizedik alkalommal meghirdetett reklámversenyére, a Hipnózisra. A félszáz hazai ügynökségtől beérkező 182 nevezés több mint másfélszerese a tavalyi 112-nek, de az eddigi rekordtartó 2009-es év is messze lemarad az idei mögött: akkor 130 pályamunkát küldött be 47 ügynökség. 

Az idei rekordnevező – akárcsak tavaly, tavalyelőtt vagy 2008-ban – a DDB, amely 24 reklámmal, úgy tűnik, megint szeretné elnyerni az év ügynöksége címet, amit már évek óta nem hagy magától elvenni. Ezúttal azonban a beküldött pályamunkák számát nézve a DDB komoly kihívóra talált az Ogilvyben, amely csupán egyetlen nevezéssel maradt le riválisa mögött.  A két rekordnevezőn kívül további 48 cég indul a megmérettetésen, közülük a Saatchi & Saatchi – amely tavaly az év kreatív termékének járó fődíjat vitte haza – és a Kirowski több mint tíz-tíz nevezéssel: előbbi 14-gyel, utóbbi 12-vel száll a ringbe.  Szép számban küldött be munkát a Laboratory Ideas is, amely hét és az ACG, amely hat munkával startol a versenyen. 

A hagyományokhoz híven nemzetközi zsűri elnöke idén Hervé de Clerck, a francia Adforum alapítója. Rajta kívül a zsűriben helyet foglal a brit James Lanham (De Monfort University, Leicester), a holland Luuk Ros (Marketing Tribune, szerkesztő), az orosz Margarita Vassilieva (Advertising Ideas, főszerkesztő), a szlovén Marjan Novak (Marketing Magazin, szerkesztő), a francia Philippe Paget (Adforum, alapító), a belga Seger Bruninx (Pub, szerkesztő), a brit Stephen Lepitak (The Drum, szerkesztő), a szerb Svetlana Copic (New Moment, szerkesztő), a bolgár Tanya Lefterova (Signacafe, szerkesztő) és a Kreatív reklámkritikusa és a Kreatív Online főszerkesztője, Román Balázs.

A 2011-ben is ingyenes Hipnózis díjkiosztó gálájára április 28-án, a Nagy Kreatív Nap után, a Merlinben várunk minden nevezőt és rajongót, a szokásunk szerint mulatságos és egyben felemelő díjátadót ezúttal István Kovács, a Berlini Magyar TV riportere vezeti majd, akinek csodálatos munkásságát eddig is nyomon követték olvasóink a Kreatív Online-on és a Szívlapát blogon is. A Vodafone és az R-Time támogatásában megvalósuló díjátadót hajnalig tartó, fergeteges buli követi – szintén a Merlinben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés