hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekordösszeg gyűlt össze a kiadók karácsonyi árverésén

Minden korábbinál nagyobb összeg folyt be azon az árverésen, amelyen a Figyelő, a Kreatív, az Origo és a Pesti Est szerkesztősége licitált a hozzájuk érkezett karácsonyi ajándékokra. Az összegyűlt pénzt immár hagyományosan a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány kapta.
hirdetés

429 500 forint gyűlt össze azon az árverésen, amelyen a Figyelő, a Kreatív, az Origo és a Pesti Est munkatársai licitálhattak a szerkesztőségekbe beérkezett karácsonyi ajándékokra.

Az árverést idén harmadszor rendezték meg. Az akcióban azért vesznek részt a lapok, mert úgy gondolják, hogy nem fogadhatnak el ajándékokat azoktól a cégektől vagy szervezetektől, amelyek tevékenységét egyébként pártatlanul követniük kell – ez ugyanis az elfogultság látszatát keltheti.


Az első árverésen 283 ezer, a másodikon 405 ezer forint gyűlt össze. Ahogy ezeket az összegeket, úgy az idei rekordnagyságú bevételt is a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány kapta.

A szervezet ebből a pénzből finanszírozza egyébként csak nappal üzemelő hajléktalanmelegedője átmeneti éjszakai nyitvatartását, amelyet a hétvégén éjszakánként átlagosan 34-en vettek igénybe. Az alapítvány a szokatlan hidegben megnövekedett feladatairól itt olvasható folyamatosan frissülő helyzetjelentés.

Rekordok a rekordban
A mostani árverésen egyébként két önmagában is rekordnak számító adomány is érkezett: egy éves BKV-bérlet 54 ezer forintért, egy sakk-készlet – határidőnapló – DVD –ébresztőóra tartalmú csomag pedig 50 ezer forintért kelt el, ezeket a felajánlásokat külön köszönik a szervezők.

Az estéről az Antagon blogon nézhető és hallgatható meg hangos-képes tudósítás.

Az árverésen az alábbi ajándékok találtak gazdára:

  • 1 tornazsák
  • 1 termosz bögrékkel
  • 36 üveg bor
  • 37 könyv
  • 5 üveg pálinka
  • 1 autómodell
  • 3 üveg pezsgő
  • 1 borotvakészlet
  • 1 rádió
  • 3 doboz bonbon
  • 43 cd
  • 2 laptop párna
  • 1 pár papucs
  • 1 kulcstartó
  • 1 napelemes mobiltelefon-töltő
  • 1 tükör
  • 8 póló
  • 1 lámpa
  • 6 határidőnapló
  • 3 hátizsák
  • 3 csomag aszalt szilva
  • 1 darab éves BKV-bérlet
  • 1 Lost társasjáték
  • 1 Lost napozógyékény
  • 1 üveg tökmagolaj
  • 15 jegyzetfüzet
  • 2 törülköző
  • 12 darab övtáska
  • 14 dvd-lemez
  • 21 naptár
  • 1 zenedoboz
  • 1 palacktartó
  • 1 plüssmackó
  • 1 laptoptáska
  • 3 csomag csokoládé
  • 1 bögrekészlet
  • 1 vezeték nélküli egér
  • 1 kuglóf
  • 1 frizbí
  • 2 pendrive
  • 2 sakk-készlet
  • 1 asztali óra
  • 3 tollkészlet
  • 6 toll
  • 3 nyakbaakasztó zsinór
  • 1 magasságmérő
  • 1 koktélospohár
  • 1 füstölő-készlet
  • 1 doboz tea
  • 2 doboz kávé
  • 1 forraltbor-készlet
  • 3 doboz arckrém
  • 1 ezermester-szett
  • 1 teázókészlet
  • 1 képkeret
  • 1 pár zokni
  • 2 bögre
  • 1 bagoly formájú dísztárgy
  • 4 fotóalbum
  • 1 mézeskalács
  • 1 fényképkeretes óra
  • 1 nyakbaakasztós sörnyitó
  • 2 sör
  • 1 bűvészdoboz
  • 1 mozikártya
  • 3 mozijegy
  • 1 gyertyatalp
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés