hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendes Zoltán ismét az RTL-nél

Az RTL Klub marketingigazgatójaként folytatja pályafutását Rendes Zoltán, aki július 27-én a Tv2 közlése szerint családi okokra hivatkozva hagyta ott a csatornát. Az RTL Klubnál korábban nem létezett marketing igazgatói pozíció.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Eddig azért volt a TV2 talán a második mert ugyan azt adták mint az RTL s így már kevesebben voltak arra kíváncsiak.Az RTL nél mindig is több pénz volt ez álltal
színvonalasabb színesebb körítést tudtak kínálni.Lassan az RTL nél is beidul a selejtező :)!? s ki merre lát slogen. Régi mondás, Ki mint vet úgy arat.
#
Milyen átállásra készülnek az rtl nél ??? S tán még hány ex ilyen olyant akarnak visszacsábítani az rtl hez,lehet a Rendesre addig tartott igényt a tv2 míg rá is sor
került, kicst több zsét kaptok csak ott ne dolgozzatok gyertek hozzánk majd mi meg elküldünk 1 év múlva s mehettek az ATV hez, világbarmai nem látnak a sok
nullától:)). Ugyan már, ez a mostani Simon Zsolt Steve Varcoe TV2, nagyon nem tetszik az rtl nél, s tán még máshol sem. Ha nem ez a két Szaki "" lenne most a tv2 nél,
pff, hát nagy szarban lenne az egykori csiga tv az egészen biztos.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás