hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendészek vezetik ki a múzeumból a meztelen mitológiai alakokat néző turistákat

Önnek van közösségi oldalon profilja? Akkor kérjük, hagyja el a termet! Vicces reklámfilm a flamand turisztikai hivataltól.

hirdetés

A Facebookkal viccel reklámfilmjében a flamand turizmust népszerűsítő szervezet, a Visit Flanders. Ennek előzménye, hogy a turisztikai hivatal Rubens aktjaival népszerűsítette egy Facebook-hirdetésben a régió kultúráját, amit azonban a közösségi oldal letiltott, mert a meztelenség ellentmondott a hirdetési szabályzatával. Ez természetesen napjaink jellegzetesen groteszk és vicces szituációja, mégha egy algoritmus esetében teljesen érthető is. A Visit Flanders viszont csavart egy szellemeset a dolgon, és erre építette a flamand festészetet népszerűsítő reklámfilmjét.

Ebben a flamand festészet mestereit bemutató Rubens Házban megjelennek egy képzeletbeli Facebook-egyenruhára emlékeztető öltözetet viselő rendészek, és kivezetik a teremből azon múzeumlátogatókat, akik 1. meztelen alakot ábrázoló képet néznek 2. van közösségi oldalon profiljuk. Ha a két pontból csak az egyik valósul meg, akkor nincs gond. Tényleg elég szellemes, lent látható. 

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés