Két hónappal a csömöri Bringafesztivál után még mindig nem sikerült eltakarítani a szponzori szalagokat.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Sértődés helyett lehetett volna:
1. Eltakarítani a műanyagot a zöldből, mert szarul néz ki, bármi is a célja.
2.Ha tényleg sportéletet akarnak ott fejleszteni, azt lehetne úgy is, hogy ne csak az autóból négyen-öten kiszálló (ez mekkora:)) sportembercsalád élvezhesse, hanem az is, aki nem szereti a leszagatott műanyag látványát.
3. A legnagyobb FAIL a sztoriban, hogy miután kiderül, hogy gondatlanságból ottmaradt valami hulladék, még visszatámadnak, hogy az ott milyen jó, és kapja be, akit zavar :)))))))
Ezt így innen nézve versenypályának nevezni meg erős túlzás.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.