Rényi Ádám távozik az Uniomediától
A kreatív tartalomigazgató nem hagyja el a szakmát.
Rényi Ádám négy és fél évet töltött a pr-ügynökségnél, február 1-ével közös megállapodással távozik. A szakember a következő egy hónapban még segíti az átmenetet, illetve azt is megtudtuk tőle, hogy marad a szakmában, a folytatás konkrét helyszínéről viszont nem nyilatkozott.

A kreatív tartalomigazgató távozásának hírét Balatoni Zsófia, az Uniomedia ügyvezetője is megerősítette a Kreatívnak, továbbá kérdésünkre elmondta azt is, hogy ezt a pozíciót a jövőben nem újítják meg. Az ügynökségnél egyébként az elmúlt bő félévben nagyobb volumenű szervezeti átalakítás történt, aminek kapcsán több, új szakember is érkezett, erről egy következő cikkben számolunk be.
Rényi Ádám számos díjnyertes Uniomedia-kampányban működött aktívan közre. A pr-ügynökséget megelőzően 2011-ig a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatója volt, azelőtt pedig az RTL-nél szintén a kommunikációs posztot töltötte be, ezeken kívül dolgozott a Viasat3-nál és a Playboy magazinnál is.
Az Uniomedia szervezeti átalakulásáról erre olvasható bővebben.