hirdetés
hirdetés

Republic - csoportos megbízást kapott

2006-08-02
Cherokee néven ruhamárkát vezet be a piacra egy hipermarket, amely a kommunikációs feladatokkal a Republic csoportot bízta meg.

Egy brit ruhamárkával, a Cherokee-val jelent meg áruházaiban a Tesco Globál Áruházak, amely reklámkampánnyal is kommunikálja a brand debütálását. A reklámfeladatokra nem írt ki tendert a társaság, hanem felkéréssel a Republic csoportnak adta a megbízást. A csoport feladata volt a kommunikációs stratégia megtervezése, a kreatív koncepció kialakítása, illetve a produkciós munkák elvégzése. Az ATL-feladatokat a Republic Advertising intézte, míg a BTL-akciókon a 2Republic dolgozott.

A többlépcsős bevezető kampány június második hetében indult, ahol divatbemutatóval egybekötött kétnapos rendezvényen ismertették meg a márkával a tescós dolgozókat, az újságírókat és a meghívott vendégeket. A Cherokee bevezetésére és a 2Republic által bonyolított divatbemutatóra pr-kampány épült, majd országszerte citylightokon népszerűsítették a márkát. Július közepétől sajtóhirdetések, augusztusban pedig tévészpot szerepel a médiamix-ben. A Republic Advertising kreatív koncepciója alapján készült reklámszpot produkciós munkáit a MovieBar intézte, és együtt dolgoztak egy londoni divatfilmessel, Magnus Reed-del is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés