hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ringier - TCR-kampány a Bravóban

A német Bravo magazin kezdeményezéséhez csatlakozva TCR-kampányt indít Magyarországon a Ringier gondozásában megjelenő ifjúsági lap. A Bravo magazin a fiatalokat érintő társadalmi problémákra hívja fel a figyelmet sztárok segítségével.
hirdetés
A német Bravo magazin tavalyelőtt indított el egy társadalmi célú kampányt, mellyel az iskolai erőszak ellen lépett fel, a programban száz ismert német sztár is részt vett. Az akció sikere nyomán több európai ország, köztük Bulgária és Lengyelország is csatlakozott a kezdeményezéshez, idén januárban pedig a magyarországi Bravo is elindította a kampányt, amely a tolerancia fontosságáról szól.

A lap több hazai sztárt nyert meg a témához, például az Anti Fitness Clubot, a zenei életből ismert Lolát, a No Thanx együttest és Markot, a Viva műsorvezetői közül Steiner Kristófot és Zolát, valamint Szávay Ágnes teniszezőt.

A Ringier kampányt indít a kezdeményezés népszerűsítésére, a 80 millió forint értékű házon belül készült hirdetések a kiadó lapjaiban jelennek meg, de a témával foglalkozik majd a TV2 és a Viva csatornák műsora is. A Bravo nemcsak hirdetéseket jelentet meg a lapban, hanem a témához kapcsolódó cikkek is megjelennek.

A „Ne fordulj el!” elnevezésű mozgalom az iskolákra is kiterjed, a programba bevont sztárok a hazai általános és középiskolába is ellátogatnak, a diákokkal és tanárokkal a tolerancia fontosságáról beszélgetnek. A mozgalmat a tanév végén egy gálakoncert zárja a kampányban résztvevő sztárok szereplésével.

Illés Csaba, a Bravo főszerkesztője szerint a fiataloknak szóló lapnak nemcsak a szórakoztatással, hanem a társadalmi felelősségvállalással és a segítségnyújtással is foglalkozni kell.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés