hirdetés
hirdetés

RMB Hungary – reklámfilm-fesztivál

2002-01-16
Az RMB Hungary Multimédia Kft., a Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztivál hivatalos magyarországi képviselője, idén másodízben rendezi meg az RMB Hungary Award-ot.
A versenyre olyan magyar reklámfilmek nevezését várják, amelyek 2001. március 1. és 2002. január 31. között kerültek bemutatásra a televíziók képernyőjén, vagy a mozivásznon, a nevezési határidő február 28. A tavalyi év tapasztalatait felhasználva az RMB Hungary 2002-re néhány módosítást vezetett be.

A zsűri tapasztalata azt mutatta, hogy a társadalmi célú reklámok (TCR) mind mondanivalójukban, mind a kreatív anyagot tekintve nagyon eltérőek a többi reklámfilmtől, ezért az idei évtől külön kategóriában történik ezeknek az alkotásoknak az elbírálása. Így idén két kategóriában rendezik meg a versenyt: abszolút kategóriában, ahol termékcsoportra való tekintet nélkül értékelik a kereskedelmi célú reklámokat, valamint a fentiekben említett TCR kategóriában.

Az abszolút kategória három legjobb alkotását és a TCR kategória győztes filmjét az RMB Hungary saját költségén benevezi a 2002-es Cannes-i Reklámfesztiválra, valamint az abszolút kategóriában arany érmes alkotás kreatív ügynökségének egy tagját és a megrendelő képviselőjét a cég meghívja Cannes-ba a fesztivál három napjára. Az RMB Belgium Award-ot több mint tíz éve rendezték meg először, azóta az RMB International egyre több országban alapította meg az RMB Award-ot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés