hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saatchi & Saatchi - egy volt kollégától búcsúzik

Elhunyt Paul Arden, a brit Saatchi & Saatchi egykori kreatívigazgatója – írja az AdAge. A nemzetközileg elismert 67 éves reklámszakember április elején szívroham következtében halt meg.
hirdetés
Április 2-án elhunyt Paul Arden, a szakma által nagyrabecsült és hóbortosnak tartott egyik legnépszerűbb brit reklámszakember. 

Paul Arden 14 éven keresztül volt a Egyesült Királyságok-beli Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója. Az ügynökségnél ő dolgozott a Silk Cut cigaretta kampányon, és intézte a British Rail, a Toyota és a The Independent újság kreatívjait is.

A Saatchi & Saatchit 1993-ban hagyta ott, és elindította saját produkciós cégét az Arden Sutherland Doddot. A szakember később is hatott a fiatalabb kreatívokra, hiszen 2003-ban kiadott könyve bestseller lett.

Paul Arden gondoskodott arról, hogy nyilvános szereplései felejthetetlenek legyenek, például az egyik szakmai beszélgetésen ő csendben maradt, míg mellette egy nő csellózott, egy másik alkalommal pedig úgy tartott beszédet, hogy a színpadon egy meztelen férfival állt, ezzel demonstrálva, hogy az ember tulajdonképpen egy üres vászon. Bár a hallgatóság nem értett semmit, feltehetően mégsem felejtette el azt a jelenetet, amikor a szakember felkért egy színészt, akivel egyszerre tartottak előadást: a szereplő fecsegett, mialatt Paul Arden semmitmondó diagrammokat mutatott.

Paul Arden 67 éves korában szívroham következtében hunyt el.
(forrás: AdAge)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés