hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saatchi & Saatchi - shortlistes az Epicán

Egy magyar nevezés jutott shortlistre a a 25 nevezett munka közül a párizsi Epica reklámversenyen - tudta meg a Kreatív Online.
hirdetés
A magyar pályázók közül a Saatchi & Saatchi a Faded T-Shirt pólódizájnnal jutott rövidlistára az Epicán, de végül díjat nem kapott. A magyar ügynökség munkája a media innovation kategóriában indult.
A magyar ügynökség a Procter & Gamble-nek készített dizájnért nemzetközi versenyen már kapott díjat, az idei Golden Drumon egy ezüst elismerést gyűjtött be.
A Saatchi & Saatchin kívül Magyarországról az Epicára nevezett a Carnation, a DDB, a Grant, a H-artdirectors, a hat, a Scholz & Friends, a Sylva, a Well és a Young & Rubicam (Y&R). A magyar ügynökségek összesen 25 alkotással neveztek a versenyre.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés