hirdetés
hirdetés

Saját gyártású websorozatokkal jön a Brain Bar

2018-09-03

A Brain Bar ősztől saját gyártású websorozatokkal jelentkezik: a rendezvény legnépszerűbb előadóit kérte fel, hogy szórakoztató formában mutassák be az emberiség előtt álló legfontosabb kihívásokat.

Az idén negyedik alkalommal megrendezett Brain Bar megkereste George Friedman biztonságpolitikai szakértőt, Barabási Albert-László hálózatkutatót, a futurista Ari Poppert, James Beachamet, a CERN nagy hadronütköztetőjének részecskefizikusát és Steve Fuller szociológust. „A velük készülő websorozatok sajátos szemszögből világítanak rá egy-egy személyes, vagy akár az egész emberiséget foglalkoztató problémára" - olvasható a BB közleményében. A Brain Bar sorozatainak produkciós partnere az Umbrella volt.

A George Friedmannel készülő sorozat (Ask the Right Question) a világpolitika összefüggéseit tárja fel. Többek közt szóba kerül benne a bevándorlás vagy a globális felmelegedés problémája, de Donald Trump és Vlagyimir Putyin hatása is.

Barabási Albert-László legutóbbi kutatási eredményeit mutatja be a Laws of Success címet viselő szériában. Melyek a siker egyetemes törvényei, és mit tehetünk azért, hogy mi magunk is sikeresek lehessünk?

Mi köze a multiverzum-elméletnek egy elrontott randevúhoz? James Beacham, a CERN fizikusa a Quantum Love-ban hasznos randitippeket ad a nézőknek, hogyan lehet egy kilátástalannak tűnő helyzetből is kikeveredni - az elméleti fizika segítségévéel.

Ari Popper a Brain Bar látogatóinak beküldött kérdéseire válaszol az Ari's Futures sorozatban. Popper, a SciFutures alapítója felvázolja az öregedés, a szex, vagy éppen a hamburgerek lehetséges jövőjét.

A science fiction területére kalandozik Steve Fuller, aki a Today's News from the Future epizódjaiban bemutatja, hogyan vezethet nem várt következményekhez akár egy-egy jelentéktelennek tűnő, felületesen átfutott napi hír is.

A Brain Bar hetente jelentkezik új sorozattal, z első szeptember 6-tól látható a BB Facebook-csatornáján.

Fülöp István

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés