hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját gyártású websorozatokkal jön a Brain Bar

A Brain Bar ősztől saját gyártású websorozatokkal jelentkezik: a rendezvény legnépszerűbb előadóit kérte fel, hogy szórakoztató formában mutassák be az emberiség előtt álló legfontosabb kihívásokat.

hirdetés

Az idén negyedik alkalommal megrendezett Brain Bar megkereste George Friedman biztonságpolitikai szakértőt, Barabási Albert-László hálózatkutatót, a futurista Ari Poppert, James Beachamet, a CERN nagy hadronütköztetőjének részecskefizikusát és Steve Fuller szociológust. „A velük készülő websorozatok sajátos szemszögből világítanak rá egy-egy személyes, vagy akár az egész emberiséget foglalkoztató problémára" - olvasható a BB közleményében. A Brain Bar sorozatainak produkciós partnere az Umbrella volt.

A George Friedmannel készülő sorozat (Ask the Right Question) a világpolitika összefüggéseit tárja fel. Többek közt szóba kerül benne a bevándorlás vagy a globális felmelegedés problémája, de Donald Trump és Vlagyimir Putyin hatása is.

Barabási Albert-László legutóbbi kutatási eredményeit mutatja be a Laws of Success címet viselő szériában. Melyek a siker egyetemes törvényei, és mit tehetünk azért, hogy mi magunk is sikeresek lehessünk?

Mi köze a multiverzum-elméletnek egy elrontott randevúhoz? James Beacham, a CERN fizikusa a Quantum Love-ban hasznos randitippeket ad a nézőknek, hogyan lehet egy kilátástalannak tűnő helyzetből is kikeveredni - az elméleti fizika segítségévéel.

Ari Popper a Brain Bar látogatóinak beküldött kérdéseire válaszol az Ari's Futures sorozatban. Popper, a SciFutures alapítója felvázolja az öregedés, a szex, vagy éppen a hamburgerek lehetséges jövőjét.

A science fiction területére kalandozik Steve Fuller, aki a Today's News from the Future epizódjaiban bemutatja, hogyan vezethet nem várt következményekhez akár egy-egy jelentéktelennek tűnő, felületesen átfutott napi hír is.

A Brain Bar hetente jelentkezik új sorozattal, z első szeptember 6-tól látható a BB Facebook-csatornáján.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés