hirdetés
hirdetés

Scarpelli ismét zsűriz Cannes-ban

2011-02-03

Az idei cannes-i reklámfesztiválon idén is Bob Scarpelli lesz a titánium és integrált kategória zsűrielnöke. A testületben még kilenc szakember vesz részt, magyar nincs köztük. 

Bob Scarpelli
A lélegzetelállító ötleteket és legjobb integrált kampányokat díjazó titánium és integrált díjazó kategóriát idén ismét Bob Scarpelli, a DDB elnöke és vezető kreatívigazgatója vezeti Cannes-ban – jelentették be az 58. Cannes Lions szervezői.

A DDB-s vezető mellett kinevezték a kategória többi zsűritagját:

Jamie Barrett, a Goodby, Silverstein & Partners kreatívigazgatója
Richard Beaven, az Initiative vezérigazgatója
Pablo Del Campo, a Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi vezérigazgatója
Armin Jochum, a Jung von Matt vezető kreatívigazgatója
Linus Karlsson, a McCann New York and London elnök-vezérigazgatója
Paul Lavoie, a Taxi elnöke
Fernanda Romano, Euro RSCG globális digitális kreatívigazgatója
Nik Studzinski, a Droga5 vezető kreatívigazgatója
Iain Tait, a Wieden+Kennedy globális interaktív vezető kreatívigazgatója

A Cannes Lions tavaly hozta létre a Grand Prix for Good elnevezésű díját, itt a titánium és integrált kategória zsűrije a kategóriák arany oroszlánt kapott TCR-kampányaiból válogat.

Cannes 13 kategóriában március 4-ig várja a nevezéseket, a már eddig kinevezett zsűrielnökökről itt olvashat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés