hirdetés
hirdetés
hirdetés

Simon Zsolt a Tv2 élén

Október 25-én kezd a televíziónál, a MEC-nél még nincs meg az utódja.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az MEC Hungary közleményben erősítette meg, hogy a cég ügyvezető igazgatója, Simon Zsolt, október 24-én távozik az ügynökség éléről és pályafutását a Tv2 vezérigazgatójaként folytatja.

Simon Zsolt neve már augusztus végén felmerült, mint a Tv2 esetleges új vezérigazgatója.   

A MEC kelet-közép európai vezetője, Anna Lubowska így kommentálta a hírt: "Tíz év MEC-nél eltöltött idő után, természetesen sajnálattal veszem tudomásul egy olyan elkötelezett kolléga távozását, aki a helyi sikerek mellett meghatározó tényező volt az MEC nemzetközi életében is. Ugyanakkor nagy örömmel tölt el, hogy Zsolt fantasztikus kihívások elé néz a Tv2 vezetőjeként, amelyben maximálisan támogatom. Az elkövetkező hetekben – távozásáig – elkötelezetten, lelkiismeretesen viszi tovább az MEC vezetését, és a személyes közreműködésemmel segít megkeresni és kiválasztani az utódját.”.

„Örömömre szolgál, hogy Zsolt személyében egy nagy szakmai tapasztalattal rendelkező topmenedzser csatlakozik a ProSiebenSat.1 cégcsoporthoz. A magyarországi érdekeltségeink nagyon fontosak számunkra, és a TV2 új vezérigazgatójának nagy szerepe lesz abban, hogy tovább erősítsük a pozíciónkat ebben a régióban. Simon Zsolt szakmai múltja és erős kapcsolatrendszere a média iparágban biztosíték arra, hogy ezt a célunkat elérjük” – nyilatkozta Thomas Ebeling, a ProSiebenSat.1 ügyvezető igazgatója.

 

Simon Zsolt

2010-: TV2 vezérigazgató
2008-2010: MAKSZ, elnök
2004-2007: MAKSZ médiaszekció, alelnök, majd elnök
2006-2010: MEC Interaction, közép-kelet-európai igazgató
2000-2010: Mediaedge:CIA, ügyvezető igazgató
1999-2000: Universal McCann, társügyvezető
1998-1999: McCann-Erickson, médiavásárlási igazgató
1995-1998: McCann-Erickson, médiaosztály, non-tévé vásárló

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés