hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sokan nézték a feltámadó Warholt

A Samsung 3D-s tévéjét népszerűsítette a Szépművészeti múzeumban egy hétig látogathtaó Andy Warhol kiállítás.

hirdetés

Andy Warhol képeinek háromdimenziós változataiból nyílt tárlat augusztus 27-én a Szépművészeti Múzeumban. A kiállítás a Samsung 3D-s tévé kommunikációs kampányának egyik eleme. A kampány koncepciója a Laboratory munkája, ők szervezték a megnyitót is. A csupán egy hétig látható kiállításra az eredeti képeket az Umbrella utómunkastúdió alakította át 3D-s technológiával az Andy Warhol Foundation jóváhagyásával. A képeket speciális szemüveggel lehetett megtekinteni. Az eseményen közel nyolcszázan vettek részt a kiállítást háromezren látták eddig.



 
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés