hirdetés
hirdetés
hirdetés

Somogyi Zoltán eladja cégeit a képviselőjelöltség miatt

Eladja a Capital cégcsoport-beli tulajdonrészeit Somogyi Zoltán, és elfogadja az MDF képviselői pozícióját. A hívószó Bokros Lajos volt – írja a Népszabadság.
hirdetés

Political Capital és Privy Council ügyben a továbbiakban nem Somogyi Zoltán kell keresni. A Népszabadságnak adott interjújában a kommunikációs szakember kifejti, hogy csak szilárd egzisztenciával lehet a politikát választani és erre most jött el a pillanat. „A céget, amit felépítettem, eladom, egyben minden magyarországi tulajdonrészemtől megválok. Amíg politikus leszek, a hazai üzleti életben nem lesz érdekeltségem. Ez így helyes” – nyilatkozta a lapnak Somogyi.

A szakember elmondta, hogy MDF-es képviselőjelöltségének feltétele az volt, hogy Bokros Lajos legyen a párt hivatalos kormányfőjelöltje, mert szerinte csak ő lehet vitapartnere és alternatívája Orbán Viktornak.

Somogyi néhány hete jelentette be a Twitteren, hogy az MDF felkérte őt képviselőjelöltnek.

A cégcsoport tagja a Political Capital elemző- és tanácsadócég, a Privy Council pr-ügynökség, a Hírszerző portál, a GPS Capital lobbicég, a Green Capital és a Health Capital cégek, a Capital Research kutatócégben pedig kisebbségi tulajdona van a cégcsoportnak. Somogyi politikai elemzőként ismert arc a médiából, amellett az MDF stratégiai tanácsadója évek óta.

Somogyi az MDF-et is érintő UD Zrt.-ügy idején (a jobboldali politikusokkal jó kapcsolatot ápoló biztonsági céget azzal vádolta az Nemzetbiztonsági Hivatal, hogy törvénytelen adatgyűjtést folytatott), bár elmondása szerint nem azzal összefüggésben szeptemberrel lemondott a vállalat ügyvezetői székéről, azt Gyulai Attila eddigi igazgatóhelyettesnek átadva. Tulajdonrészét megtartotta. A Political Capital eddig az MDF-nek dolgozó tanácsadócsapatának tagjai önálló, a Capital-csoporttól független céget alapítottak.

A szakemberrel készített márciusi címlapinterjúnkat itt olvashatja.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás