hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Soros cselédei” - írta a Kreatívnak egy dühös, névtelen olvasó

Októberi számunk az ellenzéki pártok kommunikációjával foglalkozott. Örjöngő levelet, összefirkált oldalakat kaptunk emiatt egy névtelen feladótól.

hirdetés

„Soros cselédei!” - többek között ez szerepel egy olvasói levélben, ami a szerkesztőségünkbe érkezett. Pontosabban egy olyan ember küldött a Kreatívnak felháborodott levelet, akinek minden jel szerint a fia kéretlenül kapott egy nyomtatott Kreatívot, amiért egyébként elnézést kérünk. Ez úgy történhetett meg, hogy a kiadónk minden hónapban küld tiszteletpéldányokat néhány partnerének, cégeknek.

A nevét nem vállaló levélíró nem csak saját nevében írt, a feladónál ez szerepel: „Azok nevében, akik kéretlenül kapták a KREATÍV szennyet!” Elsősorban azonban az októberi fókusztémánkon háborodott fel, amelyben az ellenzéki pártok kommunikációs vezetőit szólaltattuk meg, illetve stratégiáikat mutattuk be. A levélben filctollal összefirkálta a lapot, áthúzta a cikkeket, mindezt be is szkennelte. Különösen jól mutat ez azon a fókusztémát nyitó oldalpáron, amelyen az utcán fotózott, feketével telefújt plakáthely látható. Akár posztmodernnek is nevezhető a gesztus.

„Hogy merik a fiam címére küldeni ezt az ellenzéki szemetet? Erre van pénz? Annak küldjék, aki kéri! Összehordott szemét anyag, disznóságokkal” - írja a névtelen feladó.

A szóban forgó lapszám még kapható az újságárusoknál - erről, illetve a fókusztémáról itt találhatók részletek.

Egyébként a Kreatív kiadója, a PPH Media nem kap pénzt Soros Györgytől.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés