hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stratégiai irodát nyitott a Magyar Turizmus

A vendégforgalom növelése céljából egy új irodát hozott létre a Magyar Turizmus. A Stratégiai Partnerkapcsolatok Irodája élére Czunyi Tímeát nevezték ki.

hirdetés

Október 1-jétől Czunyi Tímea vezeti a Magyar Turizmus újonnan létrehozott Stratégiai Partnerkapcsolatok Irodáját. Az új szervezet a küldőpiacokra koncentrál, és igyekszik szakmai együttműködő partnereket - hajótársaságok, speciális érdeklődésű célcsoportok, tour operatorok - bevonni azzal a céllal, hogy növekedjen a vendégforgalom.

Czunyi Tímea
Czunyi Tímea szakmai pályafutását Hamburgban kezdte idegenvezetőként és programszervezőként, majd három éven át az Accor-Pannonia szállodalánc központi értékesítési igazgatóságán kiemelt vállalati ügyfélkapcsolat-tartóként tevékenykedett. Ezt követően több éven keresztül működött közre turisztikai vonatkozású pályázatok és turizmusfejlesztési stratégiák készítésében. Jelenlegi kinevezéséig a Novotel Budapest Centrum értékesítési csapatát erősítette.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás