hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szakmai elismerés Máth Andrásnak

A Magyar Reklámszövetség idén második alkalommal adta át a magyar reklámipar jelentős teljesítményeit elismerő Golden Brain-díjat. A nyolc elismerést az egerszalóki reklámkonferencián adták át.

hirdetés

Idén második alkalommal osztották ki az Országos Reklámkonferencián a Golden Brain-díjakat. A tavalyihoz hasonlóan ezúttal is bárki nevezhetett szakembereket a Magyar Reklámszövetségen (MRSZ) keresztül a kreatív-alkotói, ügyfélkapcsolati, ügynökségi vezetői, médiaoldali, megbízói, kutatói és kereskedelmi kategóriákban.

A Golden Brain 2011 díjazottjai

Alkotó: Csegezi Tamásné, a Magyar Posta filatéliai igazgatója
Ügyfélkapcsolat: Fialka Krisztina, a Hírek Média média üzletág igazgatója
Ügynökségi vezető: Fábián Zsolt, a Factory Creative Studio ügyvezetője
Médium: Pálfalvi Gábor, a Rádió Szombathely ügyvezető és programigazgatója
Megbízó: Beke Zsuzsa, a Richter pr és kormányzati kapcsolatok vezetője
Kutatás: Máth András, a Ringier kutatási igazgatója
Kereskedelmi: Hajós Balázs, a Chello Central Europe régiós értékesítési és üzletfejlesztési igazgatója

Az esten az ügynökségi vezető kategóriához kapcsolódva különdíjat kapott Merényi Éva, a Lowe GGK volt ügyvezetője, az év szakembere kategóriában pedig ezúttal nem adtak át elismerést. 

A zsűriben az MRSZ vezetői mellett az Art Directors Club Hungary, a Magyar Lapkiadók Egyesülete, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete, a Piackutatók Magyarországi Szövetsége, a Helyi Rádiók Országos Egyesülete, az IAB valamint a Marketing és Média képviselői szerepeltek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés