hirdetés
hirdetés
hirdetés

SZDSZ, Fidesz – új típusú kampányok

Nem politikusaival, hanem az „egyszerű” emberekkel hirdeti magát a Fidesz-MPP az országgyűlési választások előtt, a Szabad Demokraták Szövetsége (SZDSZ) pedig az internetet és a mobiltelefont is felhasználja politikai kampánya során.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A Fidesz kampányának fő gondolatait nem a párt képviselői, hanem az „egyszerű” emberek tolmácsolják, a reklámfilmekben, az óriásplakátokon, a szórólapokon megjelenő hirdetésekben a mindennapi emberek a Fidesz-MDF szövetséget ajánlják a többi állampolgárnak.

A stratégia nagyon hasonlít a Széchenyi-tervet népszerűsítő kampányfilmekhez, amelyekben szintén átlagemberek beszélnek a terv segítségével megvalósult beruházásaikról. A kampány előkészítésében Wermer András, a Happy End Kft. volt vezetője vett részt. Az SZDSZ is változtat eddigi stratégiáján, a párt a hagyományos eszközök mellett a legújabb kommunikációs technikákat használja fel választási kampányában: internet és SMS-kampánnyal szólítja meg a választókat. A Szamizdat című levelezőlistán juttatják el az érdeklődőknek a párt választási programját, a sajtótájékoztatók anyagait.

A Szamizdat első anyagait az uzenet.hu honlapról lehet letölteni, a későbbiekben pedig önálló weboldala is lesz a hírlevélnek. Magyar Bálint, az SZDSZ ügyvivője elmondta: a hagyományos kiadványokkal szemben az internet segítségével jóval könnyebben tudják elérni a választókat, és jelenleg még nagy előnye a netnek, hogy nem korlátozzák. Az SZDSZ a közeljövőben pályázatot hirdet a párt mondanivalójának képi megjelenítésére is, a választók az interneten keresztül küldhetik el javaslataikat, ötleteiket.

A szabad demokraták a világháló mellett az SMS előnyeit is felhasználják, a párt néhány hete „Vészhelyzet” címmel indított kampányt, amelyben az egészségügy helyzetével kapcsolatban bárki elküldhette a véleményét egy adott mobilszámra.
(Forrás: [origo] + Magyar Hírlap Online)

hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés