hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szenzációs üdítőreklám került elő 1979 Olaszországából

San Pellegrino, diszkó, homokbánya, kemény pszichedélia.

hirdetés

Nagyon szórakoztató reklám kering egy olasz facebookos retrócsatornának hála: egy 1979-es San Pellegrino-kisfilm, amely a márka narancsüdítőjét hirdeti.

Egy nő ugrál benne viszonylag szabad stílusban, néha egy narancsot helyez a szeme elé, mintha a gyümölcs lenne a szeme.

A háttérben nagyon sok homok, szélmalom, hőség.

Az 1979-es korszellemnek megfelelő elektronikus diszkó zakatol a háttérben, nem is akármilyen: Donna Summer két évvel korábbi, Giorgio Moroder által hangszerelt I Feel Love című számából lenyúlt basszusmenettel.

Erre ordítozza egy másik nő a termék nevét, körbe-körbe: San Pellegrino narancsital. Később egy férfihang sorolja, hogy nagy kiszerelésben, családi körben, avagy bárban és szabadtéren is ihatjuk dobozolt formában, majd "jó szomjúságot" kíván.

Az egész mögött ott lappang valami, ami miatt szinte várjuk, hogy förtelmes jelenetek villanjanak be Jodorowsky Szent Hegy vagy Vakond című filmjeiből.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés